Pragniemy zaprosić Państwa do udziału w Dożynkach Województwa Mazowieckiego, Diecezji Płockiej i Powiatu Sierpeckiego w charakterze wystawców podczas kiermaszu rękodzieła, rzemiosła i produktów regionalnych.

JAK WYNAJĄĆ POWIERZCHNIĘ EKSPOZYCYJNĄ/STOISKO?
1. Warunkiem jest wcześniejsze dokonanie rezerwacji powierzchni ekspozycyjnej na własne stoisko lub wynajęcie stoiska od Muzeum. Pod pojęciem własne stoisko rozumie się własne zadaszenie (nie jest wymagane) wraz z wyposażeniem niezbędnym do prezentacji wyrobów. Istnieje możliwość wynajęcia gotowego stoiska lub jego elementów od Muzeum.  Pod pojęciem stoisko Muzeum rozumie się: zadaszenie o pow. 2 x 2 m (1/2 namiotu), stół składany o wym. 2 x 0,5 m, ławkę składaną o wym. 2 x 0,25 m. 
2. Wynajęcie powierzchni ekspozycyjnej/stoiska jest odpłatne zgodnie z cennikiem Muzeum.
3. Liczba stoisk jest ograniczona. 
4. O rezerwacji stoiska decyduje kolejność zgłoszeń i asortyment stoiska. 
5. W przypadku braku stoisk istnieje możliwość wynajęcia elementów jego wyposażenia: stołów i ławek. 
6. Aby dokonać rezerwacji stoiska należy zapoznać się Regulaminem wynajmu powierzchni ekspozycyjnej/stoiska, wypełnić Kartę zgłoszenia i przesłać ją pocztą (adres pocztowy: MUZEUM WSI MAZOWIECKIEJ W SIERPCU, ul. Narutowicza 64, 09-200 Sierpc z dopiskiem Karta zgłoszenia) lub mailem ( j.szewczykowska@mwmskansen.plj.asztemborski@mwmskansen.pl).
7. Jedna Karta zgłoszenia dotyczy jednej imprezy. 
Bardzo prosimy o podanie w Karcie zgłoszenia poprawnych danych (Imię i nazwisko, adres domowy, NIP lub nazwa i adres firmy, NIP firmy)
8. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu wynajmu powierzchni ekspozycyjnej/stoiska.
9. O przyznaniu stoiska twórca/producent jest informowany telefonicznie przed imprezą.
10. Potwierdzeniem rezerwacji stoiska jest dokonanie wpłaty na konto Muzeum przelewem co najmniej 4 dni przed imprezą lub gotówką w kasie Muzeum.

 

ZAŁĄCZNIKI