SZANOWNI PAŃSTWO,
W związku z wejściem w życie w dniu 25 maja 2018r. Rozporządzenia dotyczącego ochrony danych osobowych (RODO) prosimy o dokładnie zapoznanie się z regulaminem zamieszczonym na dole strony i skrupulatne wypełnienie NOWEJ karty zgłoszeniowej.
Od wielu lat w każdą niedzielę i święto od maja do końca września Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu organizuje imprezy plenerowe przybliżające dawne prace polowe i zajęcia gospodarskie mazowieckiej wsi od końca XIX do lat 50 – tych XX w. W Niedzielę Palmową oraz każdą pierwszą niedzielę maja, czerwca, lipca, sierpnia i września organizowane są imprezy tematyczne poświęcone wybranym zagadnieniom z życia codziennego i obrzędowości wsi (Majówka w skansenie, Gotowanie na polanie, Dzień Dziecka w skansenie, Miodobranie, Żniwa, Wykopki). Imprezom tym towarzyszą kiermasze popularyzujące rzemiosło i ludowe rękodzielnictwo, a także produkty tradycyjne i regionalne. Imprezy tematyczne cieszą się ogromnym zainteresowanie zwiedzających. Średnia liczba uczestników to 2500 osób.
KIEDY I CO WYNAJMUJEMY?
Istnieje możliwość wynajęcia powierzchni ekspozycyjnej (placu) na własne stoisko lub stoiska oraz elementów wyposażenia od Muzeum (tj. namiotów, stołów, ławek). Stoiska można wynająć: w Niedzielę Palmową, 1 i 3 maja oraz pierwszą niedzielę maja, czerwca, lipca, sierpnia i września.
KOMU WYNAJMUJEMY POWIERZCHNIĘ EKSPOZYCYJNĄ/STOISKO?
Powierzchnię ekspozycyjną/stoisko wynajmujemy twórcom oraz producentom produktów tradycyjnych i regionalnych. Osoby zainteresowane prezentacją i sprzedażą własnych wyrobów mogą zgłosić chęć udziału w imprezie.
JAK WYNAJĄĆ POWIERZCHNIĘ EKSPOZYCYJNĄ/STOISKO?
1. Warunkiem jest wcześniejsze dokonanie rezerwacji powierzchni ekspozycyjnej na własne stoisko lub wynajęcie stoiska od Muzeum. Pod pojęciem własne stoisko rozumie się własne zadaszenie (nie jest wymagane) wraz z wyposażeniem niezbędnym do prezentacji wyrobów. Istnieje możliwość wynajęcia gotowego stoiska lub jego elementów od Muzeum. Pod pojęciem stoisko Muzeum rozumie się: zadaszenie czyli namiot (cały o wym. 4 x 2 m lub pół o wym. 2 x 2 m), stół składany o wym. 2 x 0,5 m, ławkę składaną o wym. 2 x 0,25 m.
2. Wynajęcie powierzchni ekspozycyjnej/stoiska jest odpłatne zgodnie z cennikiem Muzeum.
3. Liczba stoisk jest ograniczona.
4. O rezerwacji stoiska decyduje kolejność zgłoszeń i asortyment stoiska.
5. Muzeum nie zapewnia wyłączności na sprzedawany asortyment.
5. W przypadku braku namiotów, istnieje możliwość wynajęcia innych elementów wyposażenia stoiska, tj. stołów i ławek.
6. Aby dokonać rezerwacji stoiska należy zapoznać się Regulaminem wynajmu powierzchni ekspozycyjnej/stoiska, wypełnić Kartę zgłoszenia i przesłać ją drogą mailową na jeden z podanych adresów:
lub pocztą tradycyjną na adres:
MUZEUM WSI MAZOWIECKIEJ W SIERPCU
ul. Narutowicza 64
09-200 Sierpc
(z dopiskiem Karta zgłoszenia)
7. Jedna Karta zgłoszenia dotyczy jednej imprezy.
Bardzo prosimy o podanie w Karcie zgłoszenia poprawnych danych (w przypadku osób fizycznych: imię i nazwisko, adres zamieszkania, PESEL/ NIP , w przypadku firmy: nazwa firmy, adres firmy, NIP firmy) oraz zaznaczenie i podpisanie stosownych zgód. Bez prawidłowo wypełnionej Karty zgłoszenia, nie możemy podjąć współpracy.
8. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu wynajmu powierzchni ekspozycyjnej/stoiska.
9. O przyznaniu stoiska twórca/producent jest informowany telefonicznie lub pocztą elektroniczną najpóźniej 7 dni przed imprezą.
10. Potwierdzeniem rezerwacji stoiska przez Najemcę jest dokonanie wpłaty na konto Muzeum przelewem najpóźniej 4 dni przed imprezą.
ORGANIZACJA POWIERZCHNI EKSPOZYCYJNEJ/STOISKA
1. Wjazd na teren Muzeum w celu przygotowania stoiska jest możliwy na 2 godziny (ale nie później niż 30 minut) przed rozpoczęciem imprezy.
2. Pracownik Muzeum wskazuje Najemcy właściwe stoisko.
3. Stoisko musi być zagospodarowane najpóźniej na 10 minut przed rozpoczęciem imprezy, a pojazd odprowadzony na wyznaczony parking.
4. Z chwilą rozpoczęcia imprezy powierzchnia ekspozycyjna/stoisko musi być uprzątnięte i gotowe dla zwiedzających.
5. W godzinach trwania imprezy powierzchnie ekspozycyjne/stoiska musi być dostępne dla zwiedzających.
6. Demontaż powierzchni ekspozycyjnej/stoiska jest możliwy dopiero po zamknięciu Muzeum dla zwiedzających
7. Za rzeczy Najemcy pozostawione na stoisku przed, w trakcie i po zakończeniu imprezy Muzeum nie odpowiada.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Uprzejmie informujemy iż Państwa dane są przetwarzane zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) – ogólne rozporządzenie o ochronie danych.
- Administratorem danych osobowych jest Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu, ul. Narutowicza 64, 09-200 Sierpc, wpisanym do rejestru Instytucji Kultury pod numerem 20/99.
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Kontakt: dpo@mwmskansen.pl, tel. 24 275 28 83.
- Administrator jest uprawniony do przetwarzania Państwa danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) i f), które są niezbędne do realizacji zawartych między nami umów, lub podjęcia działań na Państwa żądanie przed ich zawarciem oraz wykonania naszych prawnie uzasadnionych obowiązków dla celów:
- umożliwienia Państwu korzystania z wynajmu powierzchni ekspozycyjne/stoisk Muzeum oraz kontaktu z Panią/Panem w celu realizacji tej usługi,
- zapewnienie rozliczalności i spełnienia przez nas obowiązków wynikających z przepisów prawa,
- w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie udzielonej zgody na KARCIE ZGŁOSZENIA.
- Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny, lecz niezbędny do wynajęcia powierzchni ekspozycyjnej/stoiska muzeum.
- Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, prawo wniesienia sprzeciwu oraz skargi do organu nadzorczego.
- Państwa Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
HARMONOGRAM ORGANIZACJI POWIERZCHNI EKSPOZYCYJNEJ/STOISKA PODCZAS IMPREZ PLENEROWYCH
1. Niedziela Palmowa w skansenie – 5.04.2020 r., godz.: 10.00–18.00
• Godz.: 8.00 – 9.50 – przejęcie i przygotowanie powierzchni ekspozycyjnej/stoiska dla zwiedzających
• Godz.: 10.00–18.00 – udostępnienie stoiska zwiedzającym, obsługa stoiska
• Godz.: 18.00–20.00 – uprzątnięcie i zwrot powierzchni ekspozycyjnej/stoiska
2.Majówka w skansenie – 1.05. 2020 r., godz.: 10.00–18.00
- Godz.: 8.00 – 9.50 – przejęcie i przygotowanie powierzchni ekspozycyjnej/stoiska dla zwiedzających
- Godz.: 10.00 - 18.00 – udostępnienie stoiska zwiedzającym, obsługa stoiska
- Godz.: 18.00 – 20.00 – uprzątnięcie i zwrot powierzchni ekspozycyjnej/stoiska
3. Gotowanie na polanie – 3.05.2020 r., godz.: 10.00 – 18.00
• Godz.: 8.00 – 9.50 – przejęcie i przygotowanie powierzchni ekspozycyjnej/stoiska dla zwiedzających
• Godz.: 10.00 - 18.00 – udostępnienie stoiska zwiedzającym, obsługa stoiska
• Godz.: 18.00 – 20.00 – uprzątnięcie i zwrot powierzchni ekspozycyjnej/stoiska
4. Dzień Dziecka w skansenie – 7.06.2020 r., godz.: 10.00 – 18.00
• Godz.: 8.00 – 9.50 – przejęcie i przygotowanie powierzchni ekspozycyjnej/stoiska dla zwiedzających
• Godz.: 10.00 - 18.00 – udostępnienie stoiska zwiedzającym, obsługa stoiska
• Godz.: 18.00 – 20.00 – uprzątnięcie i zwrot powierzchni ekspozycyjnej/stoiska
5. Miodobranie w skansenie – 5.07.2020 r., godz.: 10.00 – 18.00
• Godz.: 8.00 – 9.50 – przejęcie i przygotowanie powierzchni ekspozycyjnej dla zwiedzających
• Godz.: 10.00 - 18.00 – udostępnienie stoiska zwiedzającym, obsługa stoiska
• Godz.: 18.00 – 20.00 – uprzątnięcie i zwrot powierzchni ekspozycyjnej
6. Żniwa w skansenie – 2.08.2020 r., godz.: 10.00 – 18.00
• Godz.: 8.00 – 9.50 – przejęcie i przygotowanie powierzchni ekspozycyjnej dla zwiedzających
• Godz.: 10.00 - 18.00 – udostępnienie stoiska zwiedzającym, obsługa stoiska
• Godz.: 18.00 – 20.00 – uprzątnięcie i zwrot powierzchni ekspozycyjnej
7. Wykopki w skansenie – 6.09.2020 r., godz.: 10.00 – 18.00
• Godz.: 8.00 – 9.50 – przejęcie i przygotowanie powierzchni ekspozycyjnej/stoiska dla zwiedzających
• Godz.: 10.00 - 18.00 – udostępnienie stoiska zwiedzającym, obsługa stoiska
• Godz.: 18.00 – 20.00 – uprzątnięcie i zwrot powierzchni ekspozycyjnej/stoiska
KONTO BANKOWE MUZEUM:
Bank PKO BP S.A.
92 1020 1026 0000 1602 0233 2898
Pliki do pobrania (UWAGA – poniższe załączniki zawierają wytyczne zgodne z RODO, prosimy o dokładne zapoznanie się z ich treścią):
Cennik najmu powierzchni ekspozycyjnej
Regulamin wynajmu powierzchni ekspozycyjnej/stoiska.doc