W każdą niedzielę i święto od maja do końca września Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu organizuje imprezy plenerowe przybliżające dawne prace polowe i zajęcia gospodarskie mazowieckiej wsi od końca XIX do lat 50 – tych XX w. W Niedzielę Palmową, 1 i 3 maja oraz każdą pierwszą niedzielę maja, czerwca, lipca, sierpnia i września organizowane są imprezy tematyczne poświęcone wybranym zagadnieniom z życia codziennego i obrzędowości wsi  (Majówka w skansenie, Gotowanie na polanie, Dzień Dziecka w skansenie, Miodobranie, Żniwa, Wykopki). Imprezom tym towarzyszą kiermasze popularyzujące  ludowe rzemiosło i rękodzielnictwo, a także produkty regionalne. Serdecznie zapraszamy do udziału w nich twórców artykułów rękodzielniczych wykonanych z materiałów naturalnych metodami tradycyjnymi, rzemieślników, artystów, członkinie i członków kół gospodyń wiejskich oraz producentów artykułów spożywczych wyrabianych według dawnych receptur. Imprezy tematyczne cieszą się ogromnym zainteresowaniem zwiedzających. Średnia liczba uczestników to ok.4000 osób.

 

 

 

Szczegóły

KOMU, KIEDY I CO WYNAJMUJEMY?

  • Powierzchnię ekspozycyjną/domek handlowy/stoisko wynajmujemy twórcom oraz producentom produktów tradycyjnych i regionalnych.
  • Stoisko można wynająć na imprezy odbywające się w: Niedzielę Palmową, 1 i 3 maja oraz pierwsze niedziele maja, czerwca, lipca, sierpnia i września.
  • Istnieje możliwość wynajęcia powierzchni ekspozycyjnej (placu) na własne stoisko (z własnym zadaszeniem lub bez zadaszenia).
  • Istnieje możliwość wynajęcia drewnianego domku handlowego, gotowego stoiska lub jego elementów od Muzeum. W skład takiego stoiska wchodzi: zadaszenie czyli namiot (cały o wym. 4 x 2 m lub  pół o wym. 2 x 2 m), stół składany o wym. 2 x 0,5 m i ławka składana o wym. 2 x 0,25 m.
  • Liczba domków handlowych oraz stoisk jest ograniczona.
  • Muzeum nie zapewnia wyłączności na sprzedawany asortyment.

JAK WYNAJĄĆ POWIERZCHNIĘ EKSPOZYCYJNĄ/STOISKO?

  • Aby wynająć powierzchnię ekspozycyjną/stoisko należy zapoznać się z Regulaminem wynajmu stoisk dostępnym poniżej. Następnie pobrać Kartę zgłoszenia, wypełnić i przesłać do Muzeum drogą mailową (w wersji pdf lub jpg). na adres:

j.asztemborski@mwmskansen.pl

lub pocztą tradycyjną na adres:

MUZEUM WSI MAZOWIECKIEJ W SIERPCU

ul. Narutowicza 64

09-200 Sierpc

(z dopiskiem Karta zgłoszenia)

  • O rezerwacji stoiska decyduje kolejność zgłoszeń i asortyment stoiska.
  • W przypadku braku namiotów, istnieje możliwość wynajęcia samych stołów i ławek.
  • Jedna Karta zgłoszenia dotyczy jednej imprezy.
    Bardzo prosimy o podanie w Karcie zgłoszenia poprawnych danych (w przypadku osób fizycznych: imię i nazwisko, adres zamieszkania, PESEL/ NIP , w przypadku firmy: nazwa firmy, adres firmy, NIP firmy) oraz zaznaczenie i podpisanie stosownych zgód. Bez prawidłowo wypełnionej Karty zgłoszenia, nie możemy podjąć współpracy.
  • Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu wynajmu powierzchni ekspozycyjnej/stoiska.
  • O przyznaniu stoiska twórca/producent jest informowany telefonicznie lub pocztą elektroniczną najpóźniej 7 dni przed imprezą.
  • Potwierdzeniem rezerwacji stoiska przez Najemcę jest dokonanie wpłaty na konto Muzeum przelewem najpóźniej 4 dni przed imprezą.

KONTO BANKOWE MUZEUM:

Bank PKO BP S.A.
92 1020 1026 0000 1602 0233 2898

ZASADY ORGANIZACYJNE DLA WYSTAWCÓW

  • Wjazd na teren Muzeum w celu przygotowania stoiska jest możliwy na 2 godziny (ale nie później niż 30 minut) przed rozpoczęciem imprezy.
  • Pracownik Muzeum wskazuje Najemcy właściwe stoisko.
  • Stoisko musi być zagospodarowane najpóźniej na 10 minut przed rozpoczęciem imprezy, a pojazd odprowadzony na wyznaczony parking.
  • Z chwilą rozpoczęcia imprezy powierzchnia stoisko musi być uprzątnięte i gotowe dla zwiedzających.
  • W godzinach trwania imprezy powierzchnia stoisko musi być dostępne dla zwiedzających.
  • Demontaż powierzchni stoiska jest możliwy dopiero po zamknięciu Muzeum dla zwiedzających
  • Za rzeczy Najemcy pozostawione na stoisku przed, w trakcie i po zakończeniu imprezy Muzeum nie odpowiada.

CENNIK

  • Rękodzieło, produkty spożywcze – wynajem drewnianego domku handlowego – 150 zł
  • Rękodzieło, produkty spożywcze – wynajem sprzętu na kiermasz – namiot (4 x 2 m) – 150 zł
  • Rękodzieło, produkty spożywcze – wynajem sprzętu na kiermasz – ½ namiotu (2 x 2 m) – 70 zł
  • Rękodzieło, produkty spożywcze – wynajem powierzchni ekspozycyjnej na kiermasz – do 4m – 60 zł
  • Gastronomia, potrawy regionalne – wynajem sprzętu na kiermasz – namiot (4 x 2 m) – 220 zł
  • Gastronomia, potrawy regionalne – wynajem sprzętu na kiermasz – ½ namiotu (2 x 2 m) – 110 zł
  • Gastronomia, potrawy regionalne – wynajem powierzchni ekspozycyjnej na kiermasz – do 4m – 100 zł
  • Wynajem sprzętu na kiermasz – stół składany (2 x 0,5 m) – 15 zł
  • Wynajem sprzętu na kiermasz  – ławka składana (2 x 0,20 m) – 10 zł
  • Opłata za wynajęcie terenu o powierzchni powyżej 4 m2 – wielokrotność opłaty za wynajem powierzchni do 4 m2


DOKUMENTY DO POBRANIA:

REGULAMIN WYNAJMU POWIERZCHNI EKSPOZYCYJNEJ/STOISKA

KARTA ZGŁOSZENIA. pdf

KARTA ZGŁOSZENIA. docx