W każdą niedzielę i święto od maja do końca września Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu organizuje imprezy plenerowe przybliżające dawne prace polowe i zajęcia gospodarskie mazowieckiej wsi od końca XIX do lat 50 – tych XX w. W Niedzielę Palmową oraz każdą pierwszą niedzielę maja, czerwca, lipca, sierpnia i września organizowane są imprezy tematyczne poświęcone wybranym zagadnieniom z życia codziennego i obrzędowości wsi  (Majówka w skansenie, Gotowanie na polanie, Dzień Dziecka w skansenie, Miodobranie, Żniwa, Wykopki). Imprezom tym towarzyszą kiermasze popularyzujące  ludowe rzemiosło i rękodzielnictwo, a także produkty tradycyjne i regionalne. Imprezy tematyczne cieszą się ogromnym zainteresowanie zwiedzających. Średnia liczba uczestników to 2500 osób.

Szczegóły

KIEDY I CO WYNAJMUJEMY?

  • Stoisko można wynająć na imprezy: Niedziela Palmowa, 1 i 3 maja oraz pierwsze niedziele maja, czerwca, lipca, sierpnia i września.
  • Istnieje możliwość wynajęcia powierzchni ekspozycyjnej (placu) na własne stoisko (z własnym zadaszeniem lub bez zadaszenia).
  • Istnieje możliwość wynajęcia gotowego stoiska lub jego elementów od Muzeum. W skład takiego stoiska wchodzi: zadaszenie czyli namiot (cały o wym. 4 x 2 m lub  pół o wym. 2 x 2 m), stół składany o wym. 2 x 0,5 m i ławka składana o wym. 2 x 0,25 m.
  • Liczba stoisk jest ograniczona
  • Muzeum nie zapewnia wyłączności na sprzedawany asortyment.

KOMU WYNAJMUJEMY POWIERZCHNIĘ EKSPOZYCYJNĄ/STOISKO?

Powierzchnię ekspozycyjną/stoisko wynajmujemy twórcom oraz producentom produktów tradycyjnych i regionalnych.

JAK WYNAJĄĆ POWIERZCHNIĘ EKSPOZYCYJNĄ/STOISKO?

  • Aby wynająć powierzchnię ekspozycyjną/stoisko należy zapoznać się z Regulaminem wynajmu stoisk dostępnym poniżej. Następnie pobrać Kartę zgłoszenia, wypełnić i przesłać do Muzeum drogą mailową (w wersji pdf lub jpg). na jeden z podanych adresów:

j.szewczykowska@mwmskansen.pl

j.asztemborski@mwmskansen.pl

lub pocztą tradycyjną na adres:

MUZEUM WSI MAZOWIECKIEJ W SIERPCU

ul. Narutowicza 64

09-200 Sierpc

(z dopiskiem Karta zgłoszenia)

  • O rezerwacji stoiska decyduje kolejność zgłoszeń i asortyment stoiska.
  • W przypadku braku namiotów, istnieje możliwość wynajęcia samych stołów i ławek.
  • Jedna Karta zgłoszenia dotyczy jednej imprezy.
    Bardzo prosimy o podanie w Karcie zgłoszenia poprawnych danych (w przypadku osób fizycznych: imię i nazwisko, adres zamieszkania, PESEL/ NIP , w przypadku firmy: nazwa firmy, adres firmy, NIP firmy) oraz zaznaczenie i podpisanie stosownych zgód. Bez prawidłowo wypełnionej Karty zgłoszenia, nie możemy podjąć współpracy.
  • Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu wynajmu powierzchni ekspozycyjnej/stoiska.
  • O przyznaniu stoiska twórca/producent jest informowany telefonicznie lub pocztą elektroniczną najpóźniej 7 dni przed imprezą.
  • Potwierdzeniem rezerwacji stoiska przez Najemcę jest dokonanie wpłaty na konto Muzeum przelewem najpóźniej 4 dni przed imprezą.

KONTO BANKOWE MUZEUM:

Bank PKO BP S.A.
92 1020 1026 0000 1602 0233 2898

ZASADY ORGANIZACYJNE DLA WYSTAWCÓW

  • Wjazd na teren Muzeum w celu przygotowania stoiska jest możliwy na 2 godziny (ale nie później niż 30 minut) przed rozpoczęciem imprezy.
  • Pracownik Muzeum wskazuje Najemcy właściwe stoisko.
  • Stoisko musi być zagospodarowane najpóźniej na 10 minut przed rozpoczęciem imprezy, a pojazd odprowadzony na wyznaczony parking.
  • Z chwilą rozpoczęcia imprezy powierzchnia ekspozycyjna/stoisko musi być uprzątnięte i gotowe dla zwiedzających.
  • W godzinach trwania imprezy powierzchnia ekspozycyjna/stoisko musi być dostępne dla zwiedzających.
  • Demontaż powierzchni ekspozycyjnej/stoiska jest możliwy dopiero po zamknięciu Muzeum dla zwiedzających
  • Za rzeczy Najemcy pozostawione na stoisku przed, w trakcie i po zakończeniu imprezy Muzeum nie odpowiada.

CENNIK

  • Rękodzieło – namiot (4 x 2 m) – 100 zł
  • Rękodzieło – ½ namiotu (2 x 2 m) – 50 zł
  • Rękodzieło – powierzchnia ekspozycyjna  do 4m– 40 zł
  • Rękodzieło –  powierzchnia ekspozycyjna  od 4m2do 8m2 – 80 zł
  • Produkty regionalne – namiot (4 x 2 m) – 150 zł
  • Produkty regionalne – ½ namiotu (2 x 2 m) – 75 zł
  • Produkty regionalne – powierzchnia ekspozycyjna  do 4m– 50 zł
  • Produkty regionalne – powierzchnia ekspozycyjna  od 4m2do 8m2 – 100 zł
  • Opłata za wynajęcie terenu o powierzchni powyżej 8 m2 – wielokrotność opłaty za wynajem powierzchni do 4 m2
  • Dostęp do prądu 4 kW – 60 zł
  • Stół składany (2 x 0,5 m) – 15 zł
  • Ławka składana (2 x 0,20 m) – 10 zł


DOKUMENTY DO POBRANIA:

REGULAMIN WYNAJMU POWIERZCHNI EKSPOZYCYJNEJ/STOISKA

KARTA ZGŁOSZENIA. pdf

KARTA ZGŁOSZENIA. docx